12.6.2015

Done.



Huomenta ja taas olis perjantai! Ja mulla eka lomaviikko takana, tosin ei ihan loma sellainen, kun projekteja on pukannut... =)

Olen pitkään miettinyt ja tuuminut tätä Ikean Tarva lipastoa. Siinä se nyt on tuunattuna Bauhausin valmislistan pätkillä x monta!

Päälle sipasin valkoista Tikkurilan supisaunasuojaa, jos ei kellastuisi niin nopeasti, kuin ihan naturaalina. 
Nyt on selkä kipeä ja jaloissa tuntuu, mulla kun ei ole omaa työpistettä, vaan tuossa auton edessä etupihalla näitä tuunailin. Tälläkertaa en siis laattojen päällä vessassa!! ;))
Lopuksi sahankin alkoi sanomaan sopimustaan irti, tylsyyttään halusi lomalle. Ja varmasti sain taas naapureilta katseita, kun eräs vanhempi rouva ihan tuli pihan perätä katsomaan, mitä tuunailen. Ja naapurin nuori äiti jäi jututtamaan vauvelinsa kanssa sekä kera kahden räksöttävän koiran. Tosin se toinen niistä päästeli sellaista itkun sekaista ääntä, joka kävin tunteisiini niin, että siinä sitten tultiin ihan kavereiksi paijaamisen kautta!
Niin, tekevä kun olen, ei se kysy tiloja ja paikkoja tekemiselle.  Kun inspiraatio tulee, tehdään pihalla vaikka auton edessä.
Ja tulihan sen kaiken sotkun jälkeen pestyä se autokin siitepöly/puupöly kuorrutuksestaan!

Hyvää alkavaa levollista viikkoa teille kaikille!!

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos sinulle!
      Kyllä nyt kelpaa. Hiukan vielä silmä totuttelee lopputulokseen!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. =)) Kiitos kiitos!
      Ja on nyt on täynnä mun ihan omia tarvikkeita ompeluun etc. Vaikka eihän ne kaikki mahdu millään.. =)

      Poista
  3. Upea! Itse olen tuunannut saman lipaston maalilla ja siitä tuli aivan eri tyylinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Juu, aluksi tuumin, et pieleen meni! Mut nyt kun vielä hioin laitoja tasaiseksi koneella, on parempi. Sitä on niin tarkkka!! =)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. =)) kiitos, kyllä mä tykkään kans ja nyt on mun ompelujutut yhdessä paikassa!

      Poista