15.4.2013

A, B ja where is C?


Viikonloppu takana. Uusi viikko edessä, ensimmäisillä metreillä.
Sellaista enemmän leppoisaa oloa tuli vietettyä, kuin kovinkaan paljon aikaansaatua ja valmista. Tosin, kuinkahan monta kertaa siirsin sohvaa paikasta A paikkaan B ja taas paikasta B paikkaan A. 
Saatiin kyllä hiihtimet takaisin kotiin, tulivat Lappireissulta eri kyydissä. Sinne ne kelitkin jäi. Tosin, mä nyt en siitä harrastuksesta kovinkaan tykkää. Sekin kai on laiskuutta, tai koulumuistoiksi jäänyt hapan maku hiihtämisestä.
Väsyttää! Viikonloppuna kun iltaisin valvoo yli puolen yön, tuntuu se heti maanantai aamuna kehossa. Ihan mielikin on väsynyt ja silmissä kirvelee. Ei kai sitä turhaan sanota, että ihminen on kokonaisuus. Kun väsyttää, niin väsyttää kokonaisvaltaisesti. Pihallakin on pilvet edessä. Plaah!

Mutta mulla on uusi kattilallinen kaalisoppaa valmiina! Olen urhea. Nyt alkaa pian kolmas viikko sopan kaverina. Eikä se enää maistu niin pahalle kuin aluksi.  Ja mä olen voinut olla ilman K A R K K I A !! 
Ja mä opettelen käyttämään Windows 8 ohjelmaa. Siinä kerrakseen työtä!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti